Kaip nenukentėti naudojant nemokamas programėles telefone?

Pasidalink straipsniu

Išmaniųjų telefonų ir planšečių programėlių naudotojai džiaugiasi privalumais, kuriuos suteikia išmaniosios technologijos. Deja, visur, kur tik yra vartotojų, yra ir iš jų norinčių pasipelnyti nesąžiningų žmonių. Tarp programėlių telefonams kūrėjų – taip pat. Išmaniąsias programėles kuriantys verslai šiuo metu patiria aukso amžių. Kita vertus, atsiranda vis daugiau programėlių kūrėjų, kurie nori nesąžiningai iš vartotojų išvilioti pinigų.

Viliojimas per nemokamą bandomąjį laikotarpį:
* Pavyzdžiui, dokumentų skenavimo paslaugą suteikiančios programėlės „Scanner App“ aprašymas vartotojams kėlė didelį pasitikėjimą: 14,3 mln. JAV dolerių per metus uždirbantis programėlės kūrėjas, pati programėlė turi daug gerų vartotojų atsiliepimų ir 4,7 žvaigždučių įvertinimą (iš 5 galimų). Vis dėlto, jei programėlę nusprendę parsisiųsti vartotojai būtų atidžiau paskaitę daugiau atsiliepimų, būtų žinoję, kas iš tiesų laukia parsisiuntus ir naudojantis šią programėlę. Programėlę įsijungę vartotojai buvo nuolat atakuojami pasiūlymu užsisakyti prenumeratą (nuo 3,99 JAV dolerių iki 4,99 JAV dolerių mėnesiui) arba pasinaudoti nemokamu bandomuoju laikotarpiu. Pasirinkus nemokamą bandomąjį laikotarpį jis iš tiesų baigdavosi po trijų dienų.

* Kaip ir anksčiau minėta programėlė, vartotojai taip pat programėlės kūrėjų skubinami užsisakyti nemokamą bandomąjį laikotarpį, kurio tikras laikotarpis – vos po trys dienos.

Visai neseniai apie vieną visame pasaulyje išpopuliarėjusią programėlę pranešė ir „Independent“ žurnalistai. Pasak jų, „Gradient“ programėlė, leidžianti pasakyti, į kokį kitą žmogų yra panašus programėlės vartotojas, pareikalauja vartotojus pakratyti kišenes. Iš tiesų nemokama programėlės versija tęsiasi vos tris dienas. Po trijų dienų nemokamas programėlės naudojimasis pavirsta 20 svarų siekiančiu mėnesiniu planu.
Norintiems išvengti panašių atvejų tarnybos specialistai pataria prieš užsisakant įvairias paslaugas mobiliųjų telefonų programėlėse atidžiai perskaityti paslaugų teikimo sąlygas dar prieš pažymint, kad su sąlygomis vartotojas sutinka. Jei vartotojams kyla abejonių ar neaiškumų, jie gali kreiptis į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Šaltiniai: technologijos.lt

Įvertinkite straipsnį!
[Viso balsų: 0 Vidutinis įvertinimas: 0]

Komentarai